MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

Wywiad z producentem Medal of Honor Airborne




Wywiad z jednym z producentów Medal of Honor Airborne oraz wiceprezydentem EA Los Angeles, Patrickiem Gilmorem który został przeprowadzony 18 kwietnia 2007 roku.

Ile osób pracuje przy tworzeniu gry?
Patrick Gilmore: Obecnie zatrudniamy 84 osoby.

Jakie są wymagania Medal of Honor Airborne na PC?
Patrick Gilmore: Niestety nie mogę jeszcze tego powiedzieć. Zalecane wymagania gry mają być gotowy za 6-8 tygodni, ponieważ nadal pracujemy nad jak najlepszymi efektami.

Ile czasu potrzeba pojedynczemu graczu na ukończenie gry?
Patrick Gilmore: Dla eksperta do 10 godzin, dla gracza na średnim poziomie około 15 godzin. Dzieje się tak, dlatego ponieważ jest duży obszar gry, jest ona otwarta, jest tyle wariantów, stąd takie wielkie różnice w czasie potrzebnym na ukończenie.

Czy zobaczymy jakieś nowe rodzaje broni?
Patrick Gilmore: Moją ulubioną bronią, której jeszcze nie było w Medal of Honor jest bezodrzutowa rusznica M18. W zasadzie jest to rusznica wielkości bazooki używana do niszczenia czołgów. Ma pocisk napędzany rakietą. Lufa jest gwintowana, i nie strzela jak rakieta tylko jak ogromny pocisk. Ma wielka sile rażenia i jest to super broń.

Airborne wychodzi na PC, PS3 i Xbox360. A co z Nintendo Wii?
Patrick Gilmore: Wypuściliśmy tylko Medal of Honor Vanguard na Wii. Jest to bardzo rzadko spotykana platforma, i jeśli chcemy zrobić na nią grę musimy zrobić coś wyjątkowego z kontrolerami.

Czy silnik Unreal 3 jest najlepszym silnikiem dla nowej gry Medal of Honor?
Patrick Gilmore: Większość osób, które widzą silnik Unreal 3 patrzą na produkt końcowy. Patrzą na grafikę, i na akcje. Ale tak naprawdę najlepsze są narzędzia, to one otwierają nowe możliwości projektantom gry.

Ile będzie map multplayer w Medal of Honor Airborne?
Patrick Gilmore: Za jakieś 6 tygodni podamy informacje na temat rozgrywki wieloosobowej. W tym momencie nie mogę powiedzieć niczego więcej. W każdym razie ma to być klasyczny multiplayer, na styl Allied Assault, o bardzo łatwej strukturze. Ulepszyliśmy go dodając skoki z samolotu.

Czy w Medal of Honor Airborne znajdziemy anty-cheat?
Patrick Gilmore: Tak. Znowu nie mogę w tej chwili zbyt wiele o tym powiedzieć. Ale z całą pewnością będzie taki program.

Czy kod źródłowy gry będzie otwarty na modyfikacje fanów?
Patrick Gilmore: Znowu odpowiem tak. Fakt ze używamy silnika Unreal 3, który daje wiele możliwości, ale my chcemy posunąć się jeszcze dalej i dać szanse ludziom, którzy chcą modyfikować.

Kiedy będziemy mogli zagrać w wersje demo na PC?
Patrick Gilmore: Mamy nadzieje, że wypuścimy demo na miesiąc przed premiera. Za jakies 6 tygodni będzie podana jej data.

Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo