MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

Zapowiedź The Saboteur





The Saboteur będzie grą typu action-adventure, miejscem akcji będzie Paryż w czasie okupacji Niemieckiej, czyli w okresie 1941-1944. W grze wcielamy się w Sean’a, bardzo porywczego Irlandczyka który przybywa do Paryża wraz z przyjacielem. Niestety przyjaciel Sean’a ginie od niemieckich kul, od tego moment Sean pragnie zemścić się za zabicie swojego kompana. Nasz bohater nie jest żadnym super komandosem ani też szeregowym żołnierzem, jest zwykłym cywilem, więc podczas gry uczy się on nowych umiejętności poruszania się i unieszkodliwiania wrogów. Główny cel Sean’a to dorwać tych Niemców, którzy zamordowali jego przyjaciela, a nie tak jak w innych grach obalić całą III Rzesze.



Twórcy gry, czyli Pandemic Studios nie ujawniło zbyt wielu szczegółów. Wiemy jednie, że gra będzie pokazywana w trzeciej osobie, całe środowisko gry będzie interaktywne, począwszy od przedmiotów takich jak karabiny, pistolety po butelki i doniczki a także.. zwykłych przechodniów. Jak sami twórcy zapowiadają, nasz bohater nie raz będzie musiał udawać zakochaną parę z jakąś obcą dziewczyna na ulicy, wszystko po to aby nie dać się złapać. Będzie także możliwość nawiązywania różnych więzi miedzy naszym bohater a innymi postaciami (po screenach można stwierdzić, że będą to głównie kobiety), wszystko po to, aby zdobyć nowe informacji, czy też przedmioty które pomogą nam dotrzeć do oprawców naszego dawnego przyjaciela. Gra będzie „skradanką”, czyli: załatwić wroga, ukryć ciało i nie wzbudzić podejrzeń. Jednak co będzie w tym nietypowego? To, że gra ma być nie liniowa. Do naszej dyspozycji będzie cały Paryż, nie będzie żadnego ścisłego scenariusza, gra nie będzie nam wydzielać tras przejazdu czy tworzyć typowych klatek gdzie musimy przejść z punkty A do punktu B. Nieliniowość ma polegać na dosłownym znaczeniu słowa „wolność”. W grze będziemy mogli się poruszać po każdej uliczce, po każdym dachu czy każdym otwartym budynku w każdym momencie gry.








W grze będą także nietypowe elementy, jednym z nich to uszczęśliwianie mieszkańców konkretnych dzielnic Paryża. W jaki sposób? Po prostu, zabijając niemieckich okupantów w konkretnej dzielnicy miasta. Mieszkańcy owej dzielnicy stają się bardziej szczęśliwi i być może niektórzy pomogą nam w dalszej rozgrywce. Kolejnym elementem gry będzie współczynnik „Will to fight”. Dzielnice w których ten współczynnik będzie wysoki, oznacza że mieszkańcy danego terenu czynnie biorą udział w akcjach dywersyjnych francuskiego ruchu oporu, jeśli jednak współczynnik „Will to Fight” będzie niski, oznaczać to będzie, że okupant czuje się dobrze w danej dzielnicy a mieszkańcy nie biorą żadnego udział w akcjach ruchu oporu. W tych dzielnicach gdzie współczynnik jest duży, a mieszkańcy są szczęśliwi (na swój sposób) kolory otaczające nas będą pozytywne, tam gdzie jednak współczynnik będzie niski kolory będą przygnębiające najczęściej szare lub czarne i tylko swastyki będą się wyróżniać pośród mroku. Współczynnik „Will to Fight” każdej dzielnicy uzależniony jest od poczynań naszego bohatera.



Chłopaki z Pandemic Studios postarają się także o jak najlepsza ścieżkę dźwiękowa, muzyka będzie przyświecać unikalny klimat naszym poczynaniom i wprowadzać raz to atmosferę zagrożenia, a innym razem miłości (tak, miłości). Gra będzie „chodzić” na silniku „Odin Engine” który został specjalnie stworzony na potrzeby The Saboteur. Postać Sean’a jest natomiast oparta o postać słynnego na zachodzie bohatera wojennego Williama Grover-Williams’a, kierowcę wyścigowego i członka SOE (Special Operations Executive). Plusem, dla męskiej części graczy będzie także to, że w grze spotkamy skąpo ubrane panie. Nieodłącznym elementem gry będzie także krew (czerwona oczywiście :- ) ). Twórcy oficjalnie nie potwierdzili jeszcze czy w The Saboteur będziemy mieli do dyspozycji tryb muliplayer.










Większość zagranicznych przedstawicieli mediów jest zgodna, że Pandemic Studios idzie w dobrym kierunku aby stworzyć bardzo dobrą grę która będzie się opierać o świeży scenariusz i dosyć oryginalną oprawę wizualną – mowa tutaj o grafice, która w niektórych momentach będzie nam przypominać film Sin City.


W aktualnych planach, gra ma pojawić się na Xbox 360, PlayStation 3 oraz PC w trzecim kwartale 2009 roku.

Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo