Nawigacja
MoH Warfighter
Medal of Honor (2010)
MoH Heroes II
MoH Airborne
MoH Vanguard
MoH Heroes
MoH Wojna w Europie
Wojna na Pacyfiku
MoH Rising Sun
Breakthrough
Spearhead
MoH Allied Assault
MoH Frontline
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack
MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack
MoH Fighter Command
Zapowiedź



MoH Underground




MoH Fighter Command

Boty jv_map
Boty autorstwa jv_map zostały napisane w ten sposób, by możliwe było wydawanie im poleceń z kosnoli MoH:AA. Właściwie, to są to swego rodzaju zmienne, którym przypisujemy odpowiednie wartości. Przykładowo:
jvbot_status 1
Wszystkie polecenia rozpoczynają się od prefixu "jvbot_". Może z nich korzystać jedynie administrator serwera. Istnieje możliwość wpisywania ich zdalnie za pomocą poleceń rcona (poradnik consola). Należy je wtedy poprzedzić za pomocą "rcon ", np.:
rcon jvbot_kickbot_team allies
1.Dodawanie botów
Teraz najważniejsze polecenia. Aby dodać boty wpisz np.:
jvbot_addbot_spawn 4
Liczbę 4 zastąp ilością botów, jaką chcesz dodać. Boty automatycznie dołączą do drużyn tak, by wyrównać składy. Możesz też ustawić, by wszystkie dochodziły do tej samej strony. Dla aliantów wpisz:
jvbot_addbot_team allies
a dla Niemców:
jvbot_addbot_team axis
Na przykład, aby dodać 6 niemieckich botów, wpisz dwa polecenia:
jvbot_addbot_team axis
jvbot_addbot_spawn 6
Po wpisaniu komendy spawn, zmienna team się resetuje.
Możesz również ustalić imię dla bota, którego zaraz dodasz. Powiedzmy, że będzie to aliant o ksywce "Captain Ranger". Wpisz po kolei:
jvbot_addbot_name "Captain Ranger"
jvbot_addbot_team allies
jvbot_addbot_spawn 1
Pamiętaj, by użyć znaków "", jeśli nazwa ma więcej niż jeden wyraz. Taki bot nie będzie miał prefixu [BoT] przed nickiem.
2.Usuwanie botów
Jest kilka sposobów na wywalanie botów z serwera. Jeśli chcesz usunąć konkretnego, możesz to zrobić tylko bezpośrednio z serwera (nie da się przez rcona). Potrzebne będzie jego ID. Skorzystaj w tym celu z polecenia "jvbot_status 1". Gdy już poznasz jego numer, wpisz:
jvbot_kickbot_id 4
W pozostałych przypadkach, możesz dać kicka botom wydając polecenia zdalnie. Aby usunąć całą drużynę, wpisz:
jvbot_kickbot_team allies
Wszystkie alianckie boty znikną w ciągu kilku sekund. Oczywiście dla Niemców, zastąp ostatnią część wyrazem "axis".
Aby wywalić wszystkie boty, wpisz:
jvbot_kickall_1
Cyfra "1" mówi skryptowi, by wykonał polecenie (podobnie jak w komendzie status). Po użyciu kickall boty będą nadal respawn-owane.
3.Wyłączanie botów
Jeśli chcesz, zawsze możesz całkowicie wyłączyć boty (zajmuje to ok. 3 sekund). W tym celu wpisz:
jvbot_shutdown 1
Później zawsze możesz je zrestartować.
4.Restartowanie botów
Aby ponownie uruchomić boty, wpisz:
jvbot_restart 1
5.Status
Polecenie status powoduje wyświetlenie w konsoli serwera (nie działa u rcona) pełnej listy botów i informacji o nich. Wpisz:
jvbot_status 1
Zobaczysz przykładowo coś takiego:
# team state name (task) [spawner]
------------------------------------------------
1 allies active [BoT]Dude (attackbomb) [auto]
2 axis dead [BoT]Heinrich (none) [auto]
12 axis prepare [BoT]Dangerous (none) [manual]
13 none entering [BoT]Lt. King (none) [manual]
------------------------------------------------
Przykładowo bot nr 1 jest w drużynie aliantów, jego ksywka do Dude, idzie podłożyć bombę i został dodany automatycznie. Stan bota (state) może przyjmować poniższe wartości:
- Entering: Bot dołączył do gry, ale jeszcze nie ma przypisanej drużyny.
- Prepare: Jest niewidzialny, czeka na aktywację.
- Active: Jest aktywny, czeka na polecenia.
- Dead: Jest martwy, czeka na respawn.
6.Poziom trudności
Można ustawić tzw. poziom umiejętności botów. Może on przyjąć wartość od 1 (najmniejsze) do 4 (najtrudniejsze). Standardowo wynosi on 2. Aby zmienić ten współczynnik np. na 3, wpisz:
jvbot_skill 3
7.Avatary
Standardowo, wszystkie boty mają nad głowami oznaczenie swojej drużyny - tzw. avatary. Aby je wyłączyć, użyj polecenia:
jvbot_showavatar 0
Później można oczywiście wpisać:
jvbot_showavatar 1
8.Wymuszanie skinów
W celu uzyskania lepszej wydajności, można wymuszać modele botów (wszystkie będą miały takie same). W tym celu wpisz:
jvbot_forcemodels 1
Zmiany zostaną zastosowane przy następnym "odrodzeniu" botów.
9.Prefix w nazwie botów
Standardowo boty mają dodawany prefix [BoT]. Można go dowolnie zmieniać. Np. dla prefixu '-clan-' wpisz:
jvbot_prefix "-clan-"
Aby usunąć prefixy:
jvbot_prefix "NULL"
Autor: [FPP]SavageMarine
Facebook
The Saboteur
MoH Radiant
Troche Historii
Poradnik MoHCenter
Mulitplayer
Linki









