MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

Wywiad z Kristofferem Bergqvistem - sporo nowych informacji.
Medal of Honor Warfighter (2012)Portal games.on.net zamieścił ciekawy wywiad z Kristofferem “Hoffe” Bergqvistem, Dyrektorem Kreatywnym z Danger Close, który pracuje przy trybie wieloosobowym Medal of Honor Warfighter, a wcześniej przez 6 lat pracował przy serii Battlefield w studiu DICE. Poniżej zamieściliśmy najciekawsze fragmenty wywiadu.

Kristoffer podkreśla, że Danger Close chce uniknąć błędów, które zostały popełnione przy wcześniejszych grach.
„Dodajemy (do gry) także nowy system rozgrywki, taki jak pluton vs. pluton który jest naszą odpowiednią na klanową rozgrywkę. Postaramy się także, aby ten system był prosty w opanowaniu. Chcemy także wspierać grę po premierze, tak aby ciągle była aktualizowana. Wprowadziliśmy specjalny system aktualizacji, za sprawą którego możemy zmieniać np. obrażenia broni, odrzut broni bez wydawania łatek – będziemy mogli to zrobić od strony serwerów. Jeśli zobaczymy, że nikt nie używa konkretnej broni, ponieważ jest za słaba, zwiększymy jej siłe bez wydawania patcha czy łatki.”
Wypowiada także otwartą wojnę cziterom i exploiterom. Osoby które chcą oszukiwać, nie będą mieć łatwego życia w Medal of Honor Warfighter.
“Cały czas współpracujemy z DICE. Kiedy oni zamkną lukę, my także to robimy. Usunęliśmy (z silnika Frostbite 2) pewne części kodu, które były często wykorzystywane przez hackerów/cziterów. Jest to bardzo realny problem i my nie będziemy tego tolerować. Zrobimy wszystko aby ich (cziterów) zatrzymać.”Danger Close będzie miało także specjalną grupę testerów, która będzie odkrywać błędy i luki w grze tak, aby gracze jak najmniej doświadczali czitowania czy wykorzystywania tzw. exploitów. Medal of Honor Warfighter będzie także wyposażony w PunkBustera.

Oprócz tego, Bergqvist potwierdza, że w Warfighterze na PC będzie wbudowana komunikacja głosowa. VOIP będzie pomiędzy graczami z tej samej drużyny ogniowej. Jak runda się skończy, wszyscy zostaną przeniesieni na kanał ogólny, gdzie można będzie przeanalizować swoją grę z całą swoją drużyną. W przyszłości mają pojawić się opcje (server side), które umożliwią całej drużynie przebywać na tym samym kanale VOIP przez całą grę.

Mowa jest także o odrzucie broni i opadaniu pocisków. W Medal of Honor Warifghter mapy w trybie wieloosobowym nie są tak duże, jak w Battlefield 3, dlatego nie będzie miał miejsca efekt opadania pocisków.

Kristoffer mówi także o hit boxach w Warfighterze. W Battlefield 3 gracze sporo narzekali na system trafień. Mapy w Medal of Honor Warfighter są mniejsze i pozbawione pojazdów, więc twórcy stworzyli bardziej dokładny system hit boxów i proces odświeżania postaci. Wspomina także o pracy, jaka została włożona w efekty opóźnienia (input lag), które zostały poprawione – odczuć to powinni zwłaszcza gracze konsolowi.

Cały wywiad w języku angielskim można znaleźć pod tym linkiem.
Autor: ChemicalRider07/10/2012komentarze [3]

Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo