MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

OBJ MAPS #1
Mapy, na których coś trzeba wysadzić :) to tak zwane Objective Maps. W oryginalnym mohaa mamy tylko cztery takie... Są to: The Hunt (objteam1), V2 Rocket Facility (objteam2), Omaha Beach (objteam3, rozgrywka na niej różni się nieco od klasycznych obj, ale o tym później) i The Bridge (objteam4).
W tej części opisze pierwsze dwie...

Na początek kilka słów o grze w obj...

Podstawy Ktoś kiedyś napisał, że ludzie mądrzejszy grają obj... Nie wiem czy to prawda... Nie wiem czy jest jakaś zależność w tym...Wiem natomiast, że obj jest zdecydowanie trudniejsza... Tu masz tylko jedno życie, nie możesz pozwolić sobie na sprawdzanie czy w danym pomieszczeniu jest ktoś kosztem fraga itp... Tu liczy się zgranie w grupie, koordynacja i taktyka... Każdy klan pilnie strzeże swojej taktyki i miejsc, z których najlepiej się zdejmuje... Co należy zrobić? Podłożyć bombę. Zawsze. A jak? Szukamy miejsca z czerwonym konturem bomby, wciskamy use (ten klawisz do otwierania drzwi... to dla mniej zorientowanych). Wszystko pięknie... ale co jeśli mamy nie dopuścić do tego? Podłożona bomba i koniec? Nie! Bomba zanim wybuchnie tyka sobie przez około 45 sec... By ją rozbroić postępujemy podobnie jak przy podkładaniu...

The Hunt Czyli polowanie... Nazwa jak najbardziej adekwatna do tego co dzieje się podczas gry. Niemcy mają za zadanie obronić działo Flak mieszczące się obok kościoła (są cztery pozycje, w których może znajdować się działo, wszystkie one jednak są w pobliżu kościoła), natomiast alianci muszą je wysadzić...

Axis Niemcy zaczynają przy kościele (jeśli się nie mylę 4 respawn place) i za murem (tu jest ich więcej... ale dokładnie nie powiem ile...). Za każdym razem muszą przebiec mniejszy lub większy dystans do ulicy, na której jest największa akcja... Kiedyś uważałem, że na huncie łatwiej gra się aliantami... Ale to było w okresie wakacji 2002 i moich początków z medalem... Teraz wiem ze dwaj dobrzy snajperzy w domku na końcu ulicy mogą powstrzymać każdą ilość wroga... Choć z drugiej strony potrafimy już wrzucać granaty do tego domku będąc zupełnie niewidoczni... Szybki atak axisów na pozycje wroga mogą być jednak równie skuteczne. Umiejętnie rzucane granaty robią wyrwy w linii wroga wielkie jak koło podbiegunowe...

Allied Zaczynają wszyscy w grupie... Ma to swoje zalety, ale ma tez wady... Tak naprawdę gdy dostaniemy się już na skwer (to znaczy miniemy dom snajpera... i okolice...) jesteśmy w domu. Pamiętajmy jednak, że w krzakach obok muru może czekać na nas przyczajony Niemiec... Trudno mówić o taktyce dla aliantów. Każdy klan ma swoją własną (a jak strasznie są do siebie podobne... szkoda gadać... :) a na publikach... tu każdy walczy o przetrwanie...

V2 Czyli... V2:) Budynek w którym Niemcy opracowali swoją VunderWaffe. I tym razem to szkopy są defensorami... Dla odmiany bronią rakiety i panelu sterującego (zwanego powszechnie radiem...) Koniec z wielkimi powierzchniami i niebieskim niebem nad nami... Przyjdzie nam spędzić czas w ciasnych korytarzach (a nawet w wentylacji...) biegając i wsłuchując wroga. Snajperom gra się ciężko... oj ciężko!! Ale większość grających lubi tę mapę... Polecam tym, którzy nie boją się ciasnoty, mają niezły refleks i są cierpliwi...

Axis Czyżby wszystkie mapy były robione dla szkopów?! Znowu łatwiej szkopami!! Zaczynamy w różnych miejscach, rozsypani po całym budynku... Dość łatwo dzięki temu „zamknąć” aliantów... Dwa miejsca do podłożenia bomby powodują (teoretycznie!!) trudności z ich upilnowaniem... Ale wysadzenia jednego z celów nie przekreśla szans wygranej... Zazwyczaj klanówki grane axis na v2 kończą się wynikiem 5-0...

Allied Znowu nie najłatwiej... Zaczynamy na trawniku przed kompleksem (oprócz 4 respawnów w 2 korytarzach... po dwa na każdy...) i od początku musimy obawiać się ataków. To nie są przelewki... To na v2 można pobić rekord zabitych przy pomocy jednego granatu... Cóż mogę poradzić... Albo błyskawicznie wedrzeć się do kompleksu (możliwe praktycznie tylko od strony garażu i przez wentylacje... inne drogi są błyskawicznie blokowane... garaż i wentyl zresztą też...) lub przeczekanie i przyjęcie axis u siebie... Należy pamiętać jednak, że to alianci mają podłożyć bomby... Nawet, gdy znajdziemy się na balkonie, nie możemy być pewni czy uda nam się podłożyć bombę. Zazwyczaj gra nie kończy się przez podłożenie bomby... Choć biegający po placu alianci to nie jest rzadki widok.
<;br> conish

Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo