MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

Solucja MoHAA

Mission 1:Lighting The Torch

Etap 1: Rangers Lead the Way

Początkowa faza misji zawiązana jest ze znalezieniem brytyjskiego agenta SAS, majora Jacka Grillo. Po zeskoczeniu z samochodu pobiegnij w kierunku bramy wejściowej. Strzelając w beczki z paliwem znajdujące się obok niemieckiego patrolu zaoszczędzisz sobie zbędnych kłopotów. Posługując się kompasem przebiegnij przez miasteczko aż trafisz do ślepego zaułka. Drzwi, przez które powinieneś przejść zostały zablokowane od środka. To pułapka! Na piętrze ukryto stanowisko CKM. Wyeliminuj jego obsługę i skieruj się w stronę bramy prowadzącej do wnętrza budynku. Po chwili otworzą ja niemieccy żołnierze. Wbiegnij na piętro i użyj CKM do oczyszczenia z przeciwników sąsiedniego budynku. Gdy zejdziesz na dół niespodziewanie eksplodują drzwi, a z dymu wyłonią się przeciwnicy. Załatw ich i przejdź przez drzwi.

Etap 2: The Rescue Mission

Udaj się za wskazaniem kompasu. Po przejściu przez bramę zainteresuj się wejściem do budynku z lewej strony. Wystrzelaj Niemców i wejdź na piętro. Tutaj pod koniec korytarza otwórz drzwi celi i uwolnij Jacka Grillo. Dalej będziecie podążać wspólnie. Uważaj na swojego towarzysza, gdyż gra zostanie przerwana w przypadku jego śmierci. Po chwili biegu znajdziecie się przy wyjściu na drogę. Z prawej strony znajduje się fort, na którego murach umieszczono dwa reflektory. Zanim przejdziesz dalej unieszkodliw ich obsługę za pomocą karabinu. Następnie wejdź za agentem do fortu. Jack doprowadzi cię do składu materiałów wybuchowych, które będą potrzebne w dalszej części misji. Po wyjściu z fortu skierujcie się do bramy widocznej po prawej stronie. W miejscu podświetlonym na czerwono załóż ładunek i odsuń się na bezpieczna odległość. Przejdź przez szczątki bramy i udaj się w lewą stronę. Uwaga! Z budynku po prawej wyskoczą Niemcy. Podejdź do ruin kryjących działa i we wskazanym miejscu załóż ładunek wybuchowy. Po eksplozji udaj się za agentem.

Etap 3: Sabotage the Motorpool

Wejdź na teren zakładów remontowych. Najpierw udaj się do garażu z lewej strony, podejdź po kolei do stojących tam samochodów i przetnij wskazane na czerwono przewody. Następnie przejdź do garażu na przeciwko i powtórz czynność. Kolejnym zadaniem w misji jest podłożenie ładunków wybuchowych pod czterema czołgami. Pierwszy czołg znajdziesz w garażu po lewej stronie. Ładunek zainstaluj z tyłu w oznaczonym miejscu. Uwaga! Po wyjściu z garażu dostaniesz się w pole ostrzału wieży strażniczej. Obok wieży stoi kolejny czołg przeznaczony do zniszczenia. W znajdującym się obok magazynie połóż ładunek wybuchowy między skrzyniami z amunicją. Krótkim korytarzem przejdź na znajdując się niedaleko plac, na którym znajdują się dwa pozostałe do zniszczenia pojazdy. Przed założeniem bomb wyeliminuj Niemców na wieżach strażniczych i między beczkami z paliwem. Od tego momentu zainstalowania ostatniego ładunku masz 10 s. na ukrycie się. Znajdź takie miejsce, żeby mieć w polu obserwacji wyjście z pobliskiego domu i drogę, którą tu przybyłeś. Po wybuchu nadejdą z tych kierunków niemieccy żołnierze. Wejdź do domu i udaj się korytarzem na prawo, aż dojdziesz do drzwi prowadzących na rampę wyładunkową. Zlikwiduj strażnika na kolejnej wieży i podejdź do samolotu zaparkowanego przy bramie.

Etap 4: Lighting the Torch

Przed tobą szaleńcza jazda jeepem. Znany Ci już agent poprowadzi pojazd, a twoja rolą będzie obsługa CKM. W pierwszej kolejności strzelaj do Niemców uzbrojonych w ręczna broń przeciwpancerną. Kiedy dojedziesz do pierwszych zabudowań musisz zniszczyć drewniany płot, którym została zablokowana droga. Po doczytaniu kolejnego fragmentu mapy obróć CKM do tyłu i poczekaj na pojawienie się ciężarówki z wojskiem. Droga prowadzi do niemieckiej bazy lotniczej, w której będziesz musiał zniszczyć wszystkie znajdujące się tam pojazdy. Uwaga! Po zniszczeniu samolotów z lewej strony nadjedzie kolejna ciężarówka z wojskiem. Po wykonaniu zadania podjedziecie do wejścia prowadzącego do podziemnej instalacji bazy. Zaraz po zejściu schodami skręć w lewo i wejdź do pomieszczenia. tutaj musisz zniszczyć wszystkie radiostacje. Potem udaj się w lewo i znajdź windę prowadzącą do garażu. Stąd udaj się droga wzdłuż wybrzeża, aż dojedziesz do latarni morskiej. Wejdź na wieżę i przełącz znajdującą się na jej szczycie dźwignie. W ten sposób dasz sygnał flocie desantowej o tym, że twoje zadanie zostało wykonane. Teraz musisz zadbać o własne bezpieczeństwo, gdyż po zejściu z wieży czeka na ciebie oddział Wermahtu. Przebij się przez nich i skręć w prawo, gdzie czeka na Ciebie Jack Grillo. Pierwsza misja wykonana.

Mission 2: Scouttling The U-529

Etap 1: Secret of the Kriegsmarine

Alianci dowiedzieli się o nowym, niezwykle skutecznym radarze, przeznaczonym dla niemieckich okrętów podwodnych. Jego masowe użycie może stanowić poważne zagrożenie dla szlaków zaopatrzeniowych na północnym Atlantyku. Musisz wykraść plany urządzenia oraz zniszczyć jego prototyp. Na początku zlikwiduj strażnika przy bramie i na wieży z lewej strony. Potem zaczekaj do momentu, aż agent otworzy bramę i udaj się w lewą stronę. Wejdź na piętro w budynku wskazanym przez kompas. Z dwóch pierwszych pokojów zabierz plany urządzenia. Przejdź dalej i skręć w lewo do pomieszczenia z aparaturą. Tutaj zabierz kolejne dokumenty, a następnie otwórz jedyne zamknięte drzwi i zabierz resztę dokumentacji. Zejdź na parter i skieruj się do drzwi po lewej stronie schodów. Po wyjściu na zewnątrz skręć w prawo i obejdź zabudowania. Po chwili dojdziesz do stanowiska CKM, które możesz wykorzystać do oczyszczenia terenu z niemieckich żołnierzy. Następnie wejdź po schodach po schodach do fabryki i kierując się wskazaniem kompasu zejdź do podziemi.

Etap 2: Scutting the U-529

Przed tobą drobna maskarada. W szatni znajdziesz mundur i dokumenty niemieckiego oficera, które możesz wykorzystać do przejścia przez posterunki bez wystrzału. Musisz jednak schować broń i mieć pod ręką dokumenty, które okazuj bezzwłocznie na każde wezwanie (standardowo klawisz 7). W ten sposób przejdź przez pomieszczenia służbowe i udaj się schodami z lewej strony do laboratorium. Posługując się pistoletem z tłumikiem (klawisz 1) pozbądź się naukowców i zniszcz stojący na stole prototyp radaru. Następnie schowaj broń, wyjdź i zejdź na dół. Znajdziesz tu drzwi prowadzące do podziemnego bunkra u-botów. Przejdź obok pierwszego okrętu podwodnego i skieruj się w lewo. Niestety kolejny strażnik nabierze podejrzeń i wywiąże się strzelanina. Pozbądź się natrętów i wejdź po trapie na pokład drugiego u-boota. Przed tobą trudne zadanie. Musisz podłożyć dwa ładunki wybuchowe (jeden na dziobie, a drugi na rufie okrętu) o opuścić pokład zanim nastąpi eksplozja. Miejsca do podłożenia ładunków sygnalizowane są na czerwono. Uwaga! Po zainstalowaniu pierwszego ładunku rusza stoper odmierzający czas do eksplozji. Masz minutę na dotarcie do drugiego miejsca, podłożenie bomby i ucieczkę przez trap na stały ląd. Gdy uda ci się ta sztuka skręć w lewo i przebij się przez nadbiegające oddziały strażników w kierunku końca doków. Następnie przejdź wzdłuż ściany bunkra, aż do doków. W pierwszym napotkanym pomieszczeniu skorzystaj z drabinki i wejdź do przewodu wentylacyjnego.

Etap 3: Escape from Trondhein

Przewodem wentylacyjnym dojdziesz do koszar, w których kwaterują niemieccy żołnierze. Przebij się przez obrońców aż do klatki schodowej, a następnie zejdź na dół. Tutaj skieruj się do hali po prawej stronie, a stąd po kolejnej potyczce z żołnierzami przejdź do drzwi prowadzących na zewnątrz. Musisz jak najszybciej pokonać dystans między drzwiami a torami kolejowymi. W czasie biegu na stacje podjedzie skład kolejowy, w którym ukryli się koledzy z oddziału dywersyjnego. Po tym jak znajdziesz się u ich boku, możesz zebrać gratulację za kolejną udana misję.

Mission 3: Operation Overlord

Etap 1: Operation Overlord

Przed tobą ciężkie chwile. Musisz wydostać się z barki, a następnie dobiec i zdobyć wyznaczony dla Twojego oddziału fragment plaży. Zaraz po opuszczeniu trap ukryj się za najbliższym balem i przeczekaj pierwsze serie CKM. Dalej przesuwaj się krótkimi skokami od osłony do osłony. Postaraj się nie wyprzedzać zbytnio pozostałych żołnierzy, gdyż nie wyjdzie ci to na zdrowie, przebrnięciu przez płyciznę znajdziesz się na plaży. Tu postępuj podobnie, czyli przemieszczaj się krótkimi wypadami korzystając ze wszelkich osłon. Dobrze jest wypatrzyć sanitariusza i trzymać się blisko niego, gdyż może on udzielić pomocy w krytycznej sytuacji. Przy odrobinie szczęścia i zręczności powinieneś dość szybko dojść do zasieków. Tutaj czeka cię pierwsze zadanie: odzyskanie rur, które posłużą do przepchnięcia materiału wybuchowego pod wałem obronnym. Znajdują się one nieco na prawo od twojej aktualnej pozycji. Po ich przyniesieniu saperzy umieszczą i zdetonują ładunek., Dzięki czemu w wale obronnym powstanie wyrwa umożliwiająca zbliżenie się do bunkrów. Po dobiegnięciu pod lewy bunkier otrzymasz kolejny rozkaz: unieszkodliwić bunkier z prawej strony. Na sygnał dowódcy wskocz do pierwszego z brzegu leju po bombie. Tutaj znajdziesz snajperkę, która przyda się do unieszkodliwienia stanowiska CKM znajdującego się na szczycie wzniesienia. Zdejmij obu strzelców i przeskocz do następnego dołu. Powtórz akcję jeszcze dwa razy, aż znajdziesz się w betonowym okopie. Nadeszła pora zrewanżować się z trudy lądowania na plaży. Likwidując załogę wejdź aż na szczyt umocnienia i skorzystaj z CKM do unieszkodliwienia strzelców z sąsiedniego bunkra.

Etap 2: Battle in the Bocage

Etap rozpocznij od dokładnego oczyszczenia z Niemców domu, który został wyznaczony do obrony. W pierwszej fazie rozgrywki musisz odeprzeć ataki od strony ogrodu (druga strona domu w stosunku do miejsca, w którym rozpoczynasz). Kolejne zagrożenie związane jest z atakiem od frontu. Tutaj pomocny będzie umieszczony w oknie CKM. Kiedy odeprzesz kolejne fale Niemców, pora przejść do kontrataku. Wyjdź przed budynek i udaj się w prawą stronę. Na rozwidleniu dróg skręć w prawo i idź aż trafisz na zabudowania gospodarskie. Uwaga! Po prawej stronie w stodole rozlokowali się żołnierze Wermahtu. Celnie rzucony granat powinien rozwiązać ten problem. Przejdź na tył zabudowań i zlikwiduj strzelców ukrytych w krzakach i na wieży. Następnie podejdź do zabitych żołnierzy alianckich (na wprost wejść od wieży) i podnieś radiotelefon. Wróć do rozwidlenia i skręć w prawo. Po kilku krokach natkniesz się na działo 88-milimetrowe. Sam go nie zniszczysz, a więc pora wezwać wsparcie lotnicze. W tym celu weź lornetkę i umieść na środku widoku działo, a następnie podziwiaj samolot szturmowy w akcji. Podejdź do zniszczonego działa i skręć w lewo. Po chwili dotrzesz do miejsca, w którym Niemcy ustawili radar i baterię przeciwlotniczą. Używając snajperki wyeliminuj obsługę CKM, podejdź do znajdującego się z tyłu bunkra działa przeciwlotniczego i załóż ładunek wybuchowy. Po eksplozji zmuszony będziesz do odparcia niemieckiego kontrataku. Możesz skorzystać do obrony z CKM znajdującego się w bunkrze. Udaj się z powrotem w okolicę zniszczonego działa i ponownie użyj lornetki do oznaczenia kolejnego celu. Po jego zniszczeniu podejdź bliżej i z prawej strony załatw kryjących się tam Niemców. Wskocz do okopu.

Etap 3: The Nebelwerfer Hunt

Po wyjściu z umocnień idź do przodu likwidując niemieckie patrole. Po chwili natkniesz się na transporter, do zniszczenia, którego będziesz musiał użyć broni przeciwpancernej. Kontynuuj marsz do przodu. Po chwili dojdziesz do miasteczka, gdzie przywita twój oddział ogień z dwóch CKM. Omiń je z lewej strony przechodząc między budynkami. Po zlikwidowaniu obsługi możesz wykorzystać CKM do oczyszczenia sąsiednich budynków. Idź dalej likwidując kolejno niemieckie punkty oporu. Gdy uporasz się ze wszystkimi wejdź do domu po prawej stronie. Podnieś bazookę upuszczoną pod oknem i poczekaj na pojawienie się czołgu. Zniszcz go, przy czym po każdym strzale zmieniaj pozycję, gdyż czołg odpowie ogniem. Idąc dalej musisz uporać się z Niemcami ukrytymi po obu stronach ulicy. Wejdź do ostatniego domu z lewej strony, tuż przed zasiekami. Przejdź na podwórko i udaj się w stronę kościoła. Snajperką wyeliminuj obsługę CKM w oknach budynku. Przejdź obok ruin i kontynuuj marsz na wprost. Po chwili dojdziesz do dużej polany, gdzie znajduje się cel misji. Wskocz do znajdującego się po prawej stronie rowu i snajperką wyeliminuj obsługę CKM. Uwaga! Zabici żołnierze z czasem są zastępowani nowymi, a więc po chwili broń ponownie plunie ogniem. Przeczołgaj się rowem tak daleko jak zdołasz, a następnie wyskocz z niego i pobiegnij w kierunku okopów. Wtedy dostaniesz się do trzech kolejnych stanowisk niemieckiej broni rakietowej, które musisz wysadzić w powietrze. Czwarte stanowisko znajduje się tuz przy wejściu na polanę. Warto zostawić je na koniec po to, aby w czasie jego likwidacji nie narażać się niepotrzebnie na wzmożony ostrzał trzech pozostałych. Do czwartego stanowiska przejdź tą samą drogą, którą już wcześniej przebyłeś. Nie próbuj iść na skróty, gdyż wówczas czeka cię przykra niespodzianka w postaci pola minowego. Po zniszczeniu wszystkich czterech wyrzutni misja dobiega końca.

Mission 4: Behind Enemy Lines

Etap 1 - "Omaha Beach"

Mamy noc idziemy prosto rozwalamy dwóch Niemców i skręcamy w lewo przy samolocie rozwalamy trzech łosi i znów ratujemy kolegę z SAS. Tam gdzie skręcaliśmy w lewo teraz idziemy prosto likwidujemy Niemców i wchodzimy do budynku, czyścimy go i wychodzimy drugimi drzwiami tu od wyjścia idziemy prosto pozbyć się paru Niemców na polu, a dopiero później w prawo. Dochodzimy znów do Niemców potem zakręt w lewo i kolejna droga pełna Niemców. Dochodzimy w okolice kościoła likwidujemy wrogów i Mg 42, uważając żeby nasz kolega nie zginą. Po wybiciu przeciwników idziemy do Mg 42 i czekamy na ciężarówkę pełną Niemców likwidujemy ją razem z pasażerami i biegniemy do kościoła. Po strzelaninie w kościele naciskamy guzik przy ołtarzu i podziemnym przejściem biegniemy do agentki z SAS.

Etap 2 - "Diverting the Enemy"

Musimy chodzić po cichu, ale my pójdziemy tak jak to robią profesjonaliści. Idziemy z pistoletem z tłumikiem i zabijamy strażnika potem nadbiegających Niemców i gostka z Mg 42 na górce. Potem idziemy naprzód aż dojdziemy do zamaskowanej bazy niemieckie tu likwidujemy żołnierzy i podkładamy bomby do trzech tygrysów. Potem biegniemy po snajperkę, leży na tyłach bazy, przeskakujemy przeszkodę i idziemy w stronę torów. Torami idziemy likwidując przeciwności losu, aż dojdziemy do przełącznika torów. Zmieniamy trasę pociągu i likwidujemy stanowisko z Mg 42 w bunkrze, potem idziemy do bunkra, celnym strzałem zabijamy Niemca z Mg 42 pilnującego wejścia do bunkra, idziemy w nim posprzątać. Wychodzimy z niego i dalej idziemy torami, rozwalamy beczki i Niemców teraz mamy drogę w prawo między skałami, w którą skręcamy, (ale jak pójdziemy na przód nic się nie stanie zobaczymy tylko ładny widok) rozwalamy tu beczki i strażnika, który przybiegnie, po cichu przechodzimy obok Mg 42 i wchodzimy do budynku, czyścimy go do czasu aż wyjdziemy na balkon tu likwidujemy gościa z Mg 42 i tych, którzy będą nadbiegać z drogi pomiędzy skałami. Potem dalej do budynku tu mamy po prostu zrobić porządek. Potem windą w dół i idziemy wzdłuż torów likwidujemy Niemców na moście jak i tych pod, idziemy prosto po torach z prawej strony, tu na ich końcu podkładamy bombę i wchodzimy schodami na most likwidujemy przeciwników, i udajemy się do budynku na moście tu ruszamy przełącznik. Teraz biegniemy do ciężarówki pod hangarem wchodzimy na jej tył i chronimy tyłek przez pewien czas.

Etap 3 - "The Command Post"

Gdy ciężarówka się zatrzyma wychodzimy z niej i biegniemy do stodoły teraz wychodzimy jej drugimi drzwiami i pomału i cicho wykańczamy Niemców i stanowiska z Mg, 42. Kiedy dojdziemy do garaży z czołgami kierujemy się za bramę w prawo, ale pomału żeby nie włączyć alarmu. Za bramą kierujemy się w prawo tu zabijamy kilku Niemców następnie w lewo w stronę budki z alarmem, za budką wchodzimy do pierwszego budynku. W nim od razu do pokoju po prawej tu likwidujemy Niemca i czekamy na tych, którzy przyjdą do nas. Potem idziemy dalej po budynku, na wprost mamy drugie wyjście, a po lewej mamy duży pokój ze schodami, wpierw czyścimy parter, w pokoju tam jest również pod schodami trzecie wyjście, ale go nie używamy idziemy na piętro tu w korytarzu po prawej są dwa pokoje w ostatnim są bomby, które sobie pożyczymy. Teraz idziemy do podwójnych drzwi na piętrze za nimi po schodach na strych, tu pozbywamy się Niemców i kradniemy plany ataku na coś tam. Teraz wychodzimy z budynku drugim wyjściem. Zabijamy Niemców i idziemy prosto teraz lewo w stronę kolejnej budki i drzwi do kolejnego budynku. W nim od razu po lewej stronie znajduje się pokój z zejściem do piwnicy, w której prócz zabicia kilku nie przyjaciół musimy zabrać dokumenty. Wychodzimy z piwnicy i penetrujemy dom, dochodzimy do schodów na piętro, mamy tu kilka pokoi, zabijamy wrogów i przesyłamy fałszywy alarm przez radio znajdujące się w ostatnim pokoju. Wychodzimy z budynku, w miejscu gdzie skręcaliśmy w lewo, w kierunku drugiej budki, teraz skręcamy do budynku na prawo. Dochodzimy w nim do schodów, schodami idziemy w prawo są tu tylko pokoje pełne Niemców, potem idziemy schodami na lewo tu przez duży pokuj dochodzimy do małego pokoiku, w którym są papiery. Wychodzimy z budynku i podkładamy bomby do dwóch tygrysów stojących niedaleko budynków, po ich wybuchu zdobywamy medal. Teraz prosto do bramy za nią pozbywamy się Mg 42 i nie zatrzymując się biegniemy przed siebie aż do ciężarówki.

Misja 5: Day of the Tiger

Etap 1 - "Sniper's Last Stand"

Najgorsza chyba runda. Musimy chodzić po mieście zachowując dużą czujność, uważać na snajperów na dachach za oknami w krzakach za kamieniami i wszystkim, czym się da. Idąc przez miasto, dojdziemy do miejsca gdzie kilku naszych kumpli ma kłopoty ze snajperami musimy im pomóc, jeśli każdy z nich przeżyje otrzymamy medal. Gdy już zabijemy wszystkich Niemców musimy poszukać bazooki jest w jakimś budynku, za każdym razem w innym. Potem podchodzimy do drewnianej bramy strzelamy w nią z bazooki. Idziemy dalej i to już półmetek. Teraz zaczynamy za bramą z niemałą ekipą naszych kumpli na początek idziemy do najbliższego budynku po amunicje i życie. Później czas na rozwalanie czołgu. Po jego rozwaleniu bierzemy się za oczyszczanie budynku za czołgiem, z którego wyjdzie paru Niemców. Następnie na prawo od tego budynku mamy dwie drogi, jedna w lewo druga w prawo. Pójdziemy w prawo to ominie nas sprzątanie, dlatego idziemy w lewo uważamy na kilku snajperów i Niemców wychodzących z budynku, do którego pójdziemy posprzątać. Po sprzątaniu idziemy dalej przez miasto rozwalając Niemców, w i na budynkach. Dochodzimy do swego rodzaju mostu zabijamy wszystkich wrogów w jego okolicy oraz czyścimy budynek, do którego drzwi są na mostku potem schodzimy z mostku. Teraz kierujemy się do kolejnego budynku. Wchodzimy po schodach i tu uważamy na kilku Niemców potem przechodzimy po deskach do kolejnego domu. W tym właśnie domu czeka nas masakra dosłownie mała armia będzie bronić tego budynku a raczej tego, co znajduje się na podwórzu. Po oczyszczeniu budynku tak, że żaden z naszych kompanów nie zginął. Schodzimy schodami na dół i idziemy do pokoju na lewo w nim znów na lewo na podwórze gdzie stoi najsilniejszy typ tygrysa, podchodzimy do niego i koniec.

Etap 2 - "The Hunt for the King Tiger"

Tu czeka nas jazda czołgiem jedziemy przez miasto niszcząc budynki i likwidując wrogów. Gdy będziemy obok kościoła na wprost nas będzie działo do zlikwidowania, oraz ciężarówka, która stoi obok działa. Wyjeżdżając z miasta spotkamy po drodze mały czołg, który niszczymy. Dalej spotkamy kolejne działo otoczone beczkami z benzyną, niszczymy je i jedziemy dalej. Teraz może być mały problem dwa czołgi wyjdą nam na, przeciw ale powinniśmy dać rade. Potem jedziemy do półmetku. Jedziemy dalej drogą po lewej mamy most, który zostanie zniszczony oraz czołg, który zniszczymy. Jadąc sobie w prawo napotykamy działo, które oczywiście niszczymy wraz z całym budynkiem. Potem zabarykadowana droga w lewo gdzie jedynie możemy zniszczyć czołg, ale lepiej teraz nisz potem. Jadąc dalej po naszej lewej wyjedzie tygrys. Następnie dojedziemy do kolejnej zabarykadowanej drogi, za którą jest działo, w jego zniszczeniu będzie przeszkadzać nam wieża strażnicza i jeden czołg. Po uporaniu się z problemami jedziemy w lewo, aż wiedziemy do miasta, w mieście po lewej mamy wcześniej zniszczony czołg, a po prawej działo, które niszczymy i w którego stronę jedziemy. Za działem koniec jazdy.

Etap 3 - "The Bridge"

Teraz zaczynamy obok czołgu. Zaraz na początku idziemy w lewo przez zniszczony mór, zabijamy Niemców i dochodzimy do budynku wchodzimy do niego po schodkach, czyścimy go poczym wychodzimy drugim wyjściem, likwidujemy przeciwników i tu wybieramy czy idziemy do wieży na przeciwnej stronie ulicy czy do wieżowca zaraz po naszej lewej stronie po wyjściu z budynku. Czego byśmy nie wybrali na samej górze bierzemy snajperkę i likwidujemy każdego Niemca który biegnie wysadzić most (najlepiej szczekać do nich jak dęba kucać przy detonatorze) Gdy nam się uda zapobiec wybuchowi bierzemy w ręce lornetkę i namierzamy nieprzyjacielskie czołgi podając współrzędne bombowca. Misja się kończy, gdy ostatni czołg King Tiger zostanie zniszczony, a nasz czołg ocaleje.

Mission 6: The Return to Schmerzen

Etap 1 - "The Siegfried Forest"

Jesteśmy sami w ciemnym lesie zimą. Jedyne, co musimy zrobić to podążać za strzałką na kompasie, uważając na dobrze ukrytych między drzewami i na skałach Niemców. Chodzimy za kompasem aż dojdziemy do pierwszego działa, które oczywiście wysadzamy w powietrze zabijając wcześniej żołnierzy. Idziemy dalej za kompasem, dostaniemy się na górkę, na której jest drugie działo do wysadzenia. I dalej za kompasem dojdziemy do nieźle obstawionego bunkra z Mg 42, po zabiciu Niemców w bunkrze idziemy dalej. Tu mamy czas na ładowanie, czyli półmetek. Idziemy dalej po lesie i za kompasem dojdziemy do górki z bunkrem wchodzimy do bunkra by go oczyścić, a potem drabiną w bunkrze na dach tu mamy działo do wysadzenia. Dalej za kompasem dojdziemy do bunkra z Mg 42. Pozbywamy się strzelca i idziemy dalej za kompasem.

Etap 2 - "Die Sturmgewehr"

Dalej zima idziemy pod bramę likwidując dwa stanowiska z Mg 42. Za bramą jeszcze zabijamy Niemca i idziemy w prawo by wejść do bunkra. W bunkrze idziemy do pomieszczenia na prawo po mundur, potem na lewą stronę bunkra trochę poczyścić i z ostatniego pokoju zabrać dokumenty. Potem idziemy klatką schodową do piwnicy, ale już ze schowana bronią. Na dole przechadzamy się po pomieszczeniach w jednym z pomieszczeń znajdziemy papiery drugiego poziomy, potem idziemy dalej po bunkrze machając dokumentami. Przechodzimy do pokoju obok Mg 42. Mamy tu duży i długi korytarz biegniemy nim aż do pomieszczenia, które będzie po naszej prawej stronie, wchodzimy do niego zabijamy profesorka i bierzemy dokumentacje. Wychodzimy z tego pokoju i idziemy korytarzem dalej, dojdziemy do podwójnych drzwi, za którymi mamy magazyn, bierzemy z niego STG 44 i amunicje, podkładamy w magazynie bombę i uciekamy. Po wybuchu zostaje nam tylko bieg do wyjścia z bunkra, rozwalając Niemców po drodze, gdy wyjdziemy z bunkra idziemy w lewo przez bramę tu uważamy na Mg 42 w wieżach i na kilkunastu Niemców idziemy cały czas przed siebie. Po naszej prawej napotkamy gości w małych okienkach praktycznie przy samej ziemi zabijamy ich i przechodzimy na około budynku prawą stroną, idziemy dalej likwidujemy Niemców, a po lewej będzie wejście do bunkra wchodzimy tam bierzemy apteczkę i zaskakujemy gości z Mg 42 od tyłu. Wychodzimy z bunkra i idziemy prosto wychodzimy za bramę tu zabijamy grupkę Niemców idziemy za kompasem i koniec naszych kłopotów w bazie.

Etap 3 - "The Communications Blackout"

Znowu dwór idziemy sobie aż dochodzimy do miasta w mieście likwidujemy każdego napotkanego Niemca. Przy pierwszym zakręcie skręcamy w lewo, tu po naszej lewej będzie budynek wchodzimy do niego i dostajemy się na balkon zabijamy generała, i to szybko bo zacznie uciekać i włączy alarm. Z końca balkonu strzelamy do żołnierzy w wieżyczkach w wojskowej bazie, do tych poza wieżami też. Wychodzimy z budynku i w miejscu gdzie skręcaliśmy w lewą ulice teraz idziemy prosto. Następnie skręcamy w prawo uważamy na Niemca w oknie. Idziemy dalej nie schodzimy w zaułki chyba, że Niemcy będą nami fikać idziemy ciągle prosto zostawiając po sobie mile wyglądające schodki po lewej stronie. Dochodzimy na koniec ulicy i tu mamy budynek wchodzimy do niego i czyścimy go, następnie wychodzimy drugimi drzwiami. Idziemy na przód do mostu, zabijając Niemców wchodzimy na górę mostu skręcamy w lewa stronę mostu i idziemy dopóki nie dojdziemy do wojskowej bazy tu mamy dwa schrony czy coś tam, wchodzimy do każdego z nich i podkładamy bomby, następnie idziemy na ich tyłu i tu tez podkładamy bomby potem nastąpi wybuch, więc uciekamy wracamy w stronę mostu by teraz pójść w jego prawą stronę, tu biegniemy zabijając wrogów aż dojdziemy do schodów prowadzących do budynku, do którego musimy wejść. Wchodzimy do niego i wyskakujemy przez okno. Teraz mamy Loading, czyli połowa misji wykonana. Biegniemy dalej wchodzimy do parku idziemy z kompasem aż dochodzimy do miasteczka przechodzimy przez nie i wskakujemy na tory i teraz w lewo, uważając cały czas na te uparte psy. Dochodzimy do budynku pomiędzy torami zdejmujemy z niego wrogów i dostajemy się do drugiej bazy tu mamy małe problemy stoi tu naokoło budynku kilka wieżyczek z Mg 42 musimy umiejętnie sobie z nimi poradzić, gdy sobie poradzimy podążamy za kompasem, dochodzimy do małego domku gdzie zabijamy Niemców. Potem musimy wrócić się i wejść do budynku na, około którego stały wieżyczki z Mg 42. W budynku czyścimy parter z Niemców potem tak samo piętro, odnajdujemy na piętrze radio, przez które wzywamy naszych kompanów, poczym nasze zadanie tu się kończy.

Etap 4 - "Storming Fort Schmerzen"

Zaczynamy w pociągu, jedziemy razem z naszymi dziewięcioma kompanami zlikwidować bazę Niemców. Po wyjściu z pociągu musimy pozbyć się kilku snajperów, likwidujemy ich szybko gdyż z naszych kompanów minimum jeden musi przeżyć, jeśli przeżyje piątka mam medal jak nie trudno. Po pozbyciu się snajperów otwierają się drzwi do hangaru wchodzimy przez nie i robimy dużą rozróbę. Następnie idziemy do metalowych drzwi otwieramy je przez pokręcenie kołkiem obok nich. Idziemy przed siebie likwidując Niemców, po dotarciu do Niemców ukrytych za stołami zabijamy ich i wchodzimy do pokoju po lewej, tu ciągniemy za wajchę i otwieramy drzwi. Gadamy z kumplem przez kraty, wracamy się na korytarz stoi tu dwóch naszych, naciskamy leżący obok nich detonator i rozwalamy drzwi wchodzimy przez nie i robimy zadymę. Po przejściu korytarza idziemy na lewo posprzątać a potem na prawo do pokoju z windą, jednak nie zjeżdżamy windą idziemy dalej do piwnicy musimy tu też posprzątać. Idziemy na prosto schodów i podkładamy dwie bomby potem wracamy się i pod schodami mamy przejście, gdzie wchodzimy i podkładamy trzecią bombę. Teraz w lewo tu likwidacja szkodników i biegniemy pokręcić kurkiem przy rurach. Potem uciekamy z piwnicy do windy. Tu jak to zwykle bywa Loading. Wychodzimy z windy i czyścimy najpierw lewą i prawą stronę, potem idziemy na przód i tu drabiną w dół. Tu robimy zadymę, gdy będziemy schodzić po małych schodkach idziemy do pokoju z przodu posprzątać, a potem do korytarza po prawej. Idziemy nim aż dojdziemy do windy, ale wpierw przed windą skręcamy w prawo by z pomieszczenia zabrać maskę gazową, potem do windy i na dół. Panuje to niezdrowa atmosfera, kropimy Niemców i czyścimy każdy pokój, w pewnym momencie dojdziemy do miejsce gdzie musimy pokręcić wpierw dwoma kółkami by wypuścić gaz, a później podłożyć bombę. Teraz mamy trochę czasu na ucieczkę do windy. Wychodzimy z windy, zostaje nam podążanie za kompasem i kropienie armii Niemców po drodze. Dochodzimy do podwójnych drzwi, kręcimy kółkiem i idziemy dalej. Tu kolejny Loading. Potem znów biegniemy do wyjścia. Na dworze likwidujemy kilku Niemców i wskakujemy do pociągu.

The End


Dodał: InFeRnO
Żródło: Peterblake thx for you:)

Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo