MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

Bronie MoHAA

Oto parę słów odnośnie broni, z którym możecie się zetknąć w MOH:AA. Ten artykuł może się przydać szczególnie tym, co zaczynają grac w MOH:AA i niewiedza, jaka broń wybrać. Wiec życzę milej lektury.




Colt.45 (Alliens)

Colt.45 był świetnym wyborem dla amerykańskich wojsk. Broń ta zaczęła służyć od 1911 do jego emerytury w 1984. Miał on oryginalny i amatorski mechanizm przeładunku, wynalazca Colt.45 był, John M. Browning. Colt.45 jest jednym z najlepszych i zasłużonych broni podczas II Wojny światowej.

Plusy:
Broń przydatna tylko w ekstremalnych warunkach takich jak brak amunicji, albo do pojedynków w bliskiej odległości między snajperami. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest możliwość przyłożenia przeciwnikowi kolbą.

Minusy:
Wadą jest mała celność tej broni.



Walther P38 (Axis)

Niemiecki pistolet pół automatyczny. Walther P38 zaczął swoja służbę w niemieckiej armii od 1912. Był on za uzbrojeniu niemieckich oficerów.

Plusy:
Odpowiednik COLTA Alliantów. Pojemność magazynka to 8 sztuk.

Minusy:
Również mała celność.




M1Garand (Allians)

U.S. Karabin, Kaliber .30, M1 karabin, znany też pod nazwą Garand był standardowym karabinem amerykańskiej piechoty. Garand otrzymał swoja nazwę po nazwisku jego wynalazcy, John C. Garand, był to pierwszy karabin półautomatyczny tak szeroko użyty w walce. Karabin ten był został produkowany dla U.S. armii w 1936, Garand był w niedługim czasie w użyciu, bo, do 1943, ale do końca wojny został wyprodukowany w nakładzie więcej niż 4 milion sztuk.

Plusy:
Karabin półautomatyczny, z szybkim mechanizmem przeładunku. Bardzo skuteczna broń na małe i duże odległości.

Minusy:
Jego wada to niemożność przeładowania magazynka trzeba wystrzelać cały magazynek o pojemności naboi




Springfield Sniper Rilfe (Allians)

Oficjalny U.S. Karabin snajperski, kaliber .30, Model z 1903 lepiej znany jako Springfield, Springfield 03, albo po prostu 03. Karabin ten został zaadoptowany przez U.S. Armie w 1903 i pozostał standardowym karabinem sił zbrojnych Ameryki do 1936.

Plusy:
Idealna broń na dalekie odległości. Bardzo dobry ręczny mechanizm przeładunku.

Minusy:
W przypadku spotkań bliskiego stopnia twarzą w twarz to raczej nie mamy większych szans. Wtedy przydatny okazuję Colt.45 lub granat




Mauser KAR '98 Sniper (Axis)

Była to broń snajperska wcielona do armii niemieckiej w 1904 roku. Broń ta cieszyła się bardzo dużym powodzeniem. Broń ta w rękach dobrego strzelca siała straszny postrach w szeregach Alliens. Maksymalne pole rażenia taj broni wynosiło 2200 metrów.

Plusy:
Bardzo szybki ręczny mechanizm przeładunku kuli. Oraz dobra skuteczność na bardzo daleki odległości.

Minusy:
Podobnie jak w snajperce allies na bliskie odległości nieprzydatna.




Browning Automatic Rifle (BAR) (Alliens)

Początkowa wersja była M1918A1. Później powstał Browning Automatic Rifle (BAR).Po raz pierwszy został użyty przez amerykańskich żołnierzy podczas I Wojny światowej. BAR stal się dość szybko bardzo popularną bronią w przeciwieństwie do wcześniejszego modelu , BAR mógł strzelane w dwóch automatycznych trybach: powolny (300 do 450 strzałów na minucie) albo szybko (500 do 650 strzałów na minucie). Była to bron godna zaufania i sprawdzająca się w każdych warunkach.

Plusy:
Jest to ciężka broń, przydatna na bliskie, średnie i dalekie odległości. Każdy dobry gracz znajdzie w niej logiczne zastosowanie.

Minusy:
Wadą tej broni jest to, że bardzo rzuca przy strzelaniu. Niewskazane jest strzelać długimi seriami na duże odległości. I niestety zwalnia poruszanie po planszy.




StG 44 (Axis)

Był to w pełni zautomatyzowany karabin maszynowy. Jeden z najlepszych karabinów maszynowych, który był na uzbrojeniu w armii niemieckiej. Broń ta a raczej prosta konstrukcja odniosła wielki sukces podczas II Wojny światowej i nie tylko.

Plusy:
Jest bo bron która ?Pruje nabojami ?. Charakteryzuje się bardzo szybkim wystrzałem.

Minusy:
Niestety podczas strzelania długimi seriami strasznie rwie do góry. Niezbyt celna dna długie odległości.




Thompson Submachine Gun (Alliens)

John T. Thompson, który wynalazł lepsze zastosowanie Springfield 03 i pistoletu Colt 45, zaczął pracę nad następcą rodu. Do wiosny 1920, przedsiębiorstwo, Thompson (Auto - Ordnance) wyprodukował prototyp zdolny do strzelania 800 szczałów na minutę. Wbrew jego doskonałemu występowi, Thompson nie został zaadoptowany dla użycia przez któregokolwiek U.S. Armie albo Corps Marine.

Plusy:
Jedna z najbardziej popularnych broni używanych przez graczy. Pojemność magazynka wynosi 32 naboje.

Minusy:
Broń skuteczna, ale nie na otwartej przestrzenie, gdyż na dalekie spada nam celność i to bardzo.




MP40 Sub Machine Gun (Axis)

MP40 był następcą słynnego podczas I Wojny światowej karabinu MP38. Prosta techniczna innowacja, która została wprowadzona do MP40 przychyliła się do odniesienia takiego sukcesu tej broni. Efektywny w zamkniętej walce i prosty w konstrukcji, MP40 był bardzo tani w produkcji. Podczas wojny wyprodukowano około 900.000 sztuk tej broni.

Plusy:
Broń na małe i na duże odległości, jest celna skuteczna. Pojemność magazynka wynosi 32 naboje.

Minusy:
Troszkę odskakuje podczas strzelania długimi seriami.




Mark II

Amerykańscy żołnierze użyli wiele typów granatów ręcznych podczas II wojny światowej, ale najważniejszy granat ręcznym był Mark II granat odłamkowy. Mark II był jajowaty i zbudowany stopów żelaza. Na zewnątrz Mark II był ząbkowany, żeby się rozerwał na więcej elementów podczas eksplozji. Specyfikacje dla Mark II domagały się wypełniacza TNT, ale ponieważ TNT był w niewielkich zapasach, podczas gdy zaczęto produkcję masowa. Mark II został napełniony mieszaniną nitrostarch.

Plusy:
Jest to granat lekki wiec możemy nim daleko rzucać.

Minusy:
Niestety bliskie spotkania z tym granatem mogą się zakończyć nienajlepiej.




Bazooka

W odpowiedzi na potrzebę broni przeciwpancernej dla piechoty, Leslie A. Skinner i Edward G. Uhl Department Ordnance wynaleźli Bazookę, czyli metalową rurkę, która używała elektrycznego mechanizmu wymiany ognia.

Plusy:
Jest dość celna, ale nawet, jeśli trafimy obok naszego wroga to i tak jest duża szansa na zabicie.

Minusy:
Broń nie ma wielu zwolenników w grze MP.


Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2014 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo