MoH Infiltrator
Inne Gry MoH
Medal of Honor
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Underground
Zapowiedź
Kody
Arty
Soundtrack

MoH Fighter Command
Zapowiedź

FAQ Medal of Honor Airborne





Ogólne FAQ


W kogo się wcielamy w grze?

W szeregowego Boyd’a Travers’a.


Kto komponuje muzyke do gry?

Znany już nam Michael Giacchino.


Na jakie platformy wyjdzie gra?

Na PC, Xbox360 i PS3


Jak działają skoki ze spadochronu?

Jest to nowość w tego typu grach. Zaraz po tym jak wyskoczymy z samolotu będziemy mogli kontrolować naszego bohatera, czyli będziemy mogli wylądować gdzie chcemy.


Jaki silnik jest używany w Airborne?

Silnik Unreal 3, taki sam jaki w grze Gears of War.


Kiedy odbędzie się premiera gry?

Premiera w Polsce odbędzie się 14 września.


Ile gra będzie kosztowała?

Wersja na PC będzie kosztować około 100 zł natomiast wersja na Xbox 460 około 200zł, zależy jaki sklep.





Muliplayer FAQ




Czy 12 graczy w Airborne muliplayer to nie za mało?

Aktualnie w Medal of Honor Airborne muliplayer będzie można grać po 12 graczy na jednym serwerze, jest możliwe że ta liczba będzie zwiększona w następnych patchach.


Czy będzie w grze system anti-cheat?

Tak, będą aż dwa. Jednym będzie wbudowany PunkBuster a drugim DMW Pro


Ile czasu będziemy mogli siedzieć w C-47 zanim skoczymy?

Będziemy nim lecieć około 15 sekund, podczas lotu będziemy mogli się obracać i patrzeć dokoła jednak nie będziemy mieli kontroli nad swoja postacią. Kiedy zaświeci się zielone światełko, każdy gracz wyskoczy automatycznie. Gracz przejmuje kontrole nad swoją postacią, i tak jak w singleplayer możemy wylądować gdzie chcemy.


Ile map będziemy mieli do dyspozycji?

W rozgrywce dla wielu gracz będziemy mieli do dyspozycji sześć map. Trzy mapy z singleplayer zostały zaadaptowane do muliplayer, a pozostałe to zmodyfikowane mapy z Allied Assault. Mapy, jakie mieliśmy przenieść z Allied Assault zostały wybrane przez sondy na stronach internetowych, a będą to Destroyed Village, Remagen oraz The Hunt.


Czy będzie możliwość zmiany skinów w rozgrywce muliplayer?

Po części tak, po części nie. Gracz samemu nie będzie mógł zmieniać skinów, jednak będą one się zmieniały w zależności od mapy oraz jaką profesją gramy. Na mapie Husky, Niemcy będą nosić mundury tropikalne natomiast na mapach Destroyed Village czy The Hunt będą to mundury Fallschirmjager. Jeśli chodzi o zmianę skinów przez profesje, to na przykład snajper będzie nie nosić hełmu.


Czy w multiplayerze będziemy mieli do dyspozycji jakieś okrzyki?

Tak, w wersji na PC będą to już wgrane charakterystyczne odzywki naszych postaci, jeśli chodzi o Xbox 360, będziemy mogli tam nagrać swoje własne teksty.


Czy będziemy mogli ulepszać swoje bronie tak jak w singleplayer?

Tak, jednak będzie to o wiele trudniejsze. Bronie tej samej klasy będą ulepszane automatycznie, tzn. jeżeli będziemy grać tylko Thompsonem i ulepszymy go, to będziemy mieć tak samo ulepszone MP40. Na serwerach bez rankingów będziemy mogli grać wszystkimi dostępnymi w grze ulepszeniami, na serwerach z rankingiem będziemy dopiero musieli je zdobywać.


Kiedy wyjdzie oprogramowanie do postawienie serwera dedykowanego?

17 września wraz z drugim patchem.


Jakie typy rozgrywki będą dostępne?

Team deathmatch, Airborne team deathmatch, oraz Airborne objective.


Jakie bronie będziemy mieć dostępne w multiplayer?


    Allies
    - M1 Garand semi-auto rifle
    - Springfield sniper rifle
    - Thompson sub-machine gun
    - B.A.R (Browning Automatic Rifle) (machine gun)
    - M18 Recoilless rifle (rocket launcher)
    - Colt .45 pistol


    Axis
    - Kar98 bolt-action rifle
    - G43 sniper rifle
    - MP40 sub-machine gun
    - STG44 machine gun
    - Panzerschreck (rocket launcher)
    - C96 Mauser pistol



Jakie opcje będzie miał do ustawienia admin serwera?

A więc będą to:

    - Game Name
    - Game Type
    - Welcome Message
    - Private Game setup
    - Rounds (Best of…)
    - Round Time Limit
    - Max Players
    - Punkbuster
    - Friendly Fire – On/Off
    - Sniper Tracers – On/Off
    - Weapon Upgrades – All On/All Off
    - Disable Auto Rifle Class
    - Disable Rifle Class
    - Disable SMG Class
    - Disable Sniper Rifle Class
    - Disable Rocket Class
    - Enable Ammo Drop
    - Enable Health Drop
    - Enable Weapon Drop
    - Enable Voice Commands
    - Spawning Invincibility Time
    - Pre-Spawn Delay for Axis, Allies, Non-Airborne games
    - Post Spawn Delay for Axis, Allies, Non-Airborne games
    - Show Compass
    - Show Crosshairs
    - Show Enemy Compass Dots
    - Show Enemy Names
    - Show Friendly Compass Dots
    - Show Friendly Names
    - Show Grenade Indicators
    - Show Health Bar
    - Show Hit Indicators
    - Show HUD
    - Show Score and Time
    - Show Stance Indicator
    - Show Text
    - Show Who Killed Me (camera move)
    - Time to Show Who Killed Me
    - Wait Time Between Rounds
    - Wait Time Between Matches
    - Map Rotation Setup

Copyright by MoHCenter (C) 2010


Medal of Honor is a registered trademark and belongs to Electronic Arts inc.

Other trademarks are the property of their respective owners.


Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Electronic Arts Logo